Wednesday, December 15, 2010

schrift

2 comments:

Tania said...

Oh, wat leuk! Heb je die kaft zelf versierd?

Marja Visscher said...

Dag Rein,
Kijk dat is nog eens een schriftje naar mijn hart! Ik wil je nog bedanken voor je bezoekjes aan mijn Carl Larsson-Blog. Het grote aantal bezoekers stimuleert mij enorm om er iets moois en interessants van te maken. Verder wilde ik je ook even laten weten dat ik de licentie binnen heb om de Larsson-sculpturen te mogen importeren. Kan niet wacht om mijn eerste bestelling te plaatsen, want ze zijn zo ontzettend leuk. Zelf heb ik ze door de jaren heen verzameld en inmiddels een vitrinekast vol. Heb er in mijn hebberigheid soms op Ebay waanzinnig veel geboden. Met de import hoop ik dat het voor veel meer mensen mogelijk wordt zo'n leuk beeldje te kunnen kopen. In mijn kast maak ik er naar aanleiding van de aquarel tafereeltjes van. Maar er moet nog veel werk worden verricht, moet wanneer de bestelling binnen is alle sculpturen fotograferen, een webshop open, een administratie opzetten etc. Maar heb er wel zin in.
Nogmaals hartelijk dank voor je bezoekjes, fijne dag nog en lieve groet, Marja