Monday, April 19, 2010

award


Gisteren kreeg ik van Mich deze award en
eigenlijk zet ik zulke awards niet op mijn blog
maar voor een keer...
ik moet nu 10 dingen over mezelf vertellen

Ik ben belg en woon met mijn familie in Duitsland,
beeje lastig als je hier woont
maar ik lust geen cake, taart en koekjes want hier wordt heel veel koek gegeten.
wat ik hier wel erg mis, is een frituur.
ik verveel me nooit, want ik heb veel hobby's
ik fotografeer graag gewone dingen, zoals een zonsondergang,
(momenteel wegens vliegverbot zonder strepen) of wat ik toevallig tegenkom op straat tegenkom > fotodoos


ik neus graag rond op rommelmarkten
en verzamel jokers en oude foto's


en vind het fijn, spullen uit de oude doos nog eens boven te halen.
handwerken vind ik super fijn om te doen,
maar de grootste passie van mij is het stempelen,
neem gerust eens een kijkje op
mijn stempelblog >plezier met papier
en dan zijn er nog onze kippen, een jaar of 10 geleden kocht onze zoon van zijn zakgeld twee witte kippen inmiddels is er vanalles veranderd
het wel en wee vinden jullie hier> gekakel uit de kippenren

tot slot nog mijn bloglijstje,
wat een moeilijke keuze:
*al drie jaar maakt Sonnja beertjes voor aids- en weeskinderen
in ontwikkelingslanden: Beertje Zonn
*Fraaie foto's van mooie plekjes in België
kunnen jullie hier bekijken fotogeniek België
*prachtig handwerk van Lut
*en dan is er nog deze gezellige blog waar ik graag een kijkje neem: Corrie's weblog

5 comments:

THEA said...

Hoi Rein,

Vervelend?? Je woont niet graag in Duitsland? Of hoe moet ik dat begrijpen.

Mijn blogvriendin Janine, woont ook in Duitsland. het is daar best leuk wonen, landelijk dat wel!
En de mensen zijn daar anders!!
Vind ik!
Ik vind het altijd wel leuk om er naar toe te gaan.

Groetjes Thea

krea Rein said...

@ Thea,
nee, ik bedoel dat het vervelnd is dat ik geen koek lust en hier dan ergens op de koffie ben uitgenodigd ;)

Mich said...

Hahaha, ik moest wel lachen dat je eigenlijk nooit awards op je blog zet maar voor deze ene keer wel. Precies dezelfde reactie als mezelf ;-))

Toch fijn om wat over jezelf te lezen ... En alvast om me altijd weer plezier te geven bij het lezen van je blog.

Groetjes,
Mich.

Mich said...

Vergeet ik nog het belangrijkste woordje in de laatste zin te plaatsen ... dat moest natuurlijk "bedankt" zijn ;-))

lut said...

Wat lief van je om mij zo'n mooi compliment te geven! Fijne zondag.