Tuesday, December 29, 2009

electro


4 comments:

Mich said...

Wat een jeugdherinnering !!! Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren heb ik Electro gespeeld, totdat het zilverpapier versleten was en het spelletje niet meer lukte. Maar wat een plezier !!!

Wendy said...

Oooh wat leuk om dit terug te zien! Dit is echt wel een stukje nostalgie, heb daar vroeger ook veel met gespeeld.

Graag wens ik u en uw familie een heel gelukkig Nieuwjaar en vooral een goede gezondheid!

Prulletje said...

Zullen we ? Och Riet lijkt me grappig om dit nog eens te doen hihi, denk aan mij als um toch nog eens probeert hihi

Liefs, Elise

Corrie www.wittebroodjes.web-log.nl said...

Rein wat is het toch leuk om zulke jeugdherinneringen tot leven te zien komen. Ik had dan wel een oudere versie, maar wat héb ik er heerlijk mee gespeeld.
Ik wens jou en je familie een heel gezellige jaarwisseling en een gelukkig Nieuwjaar.