Thursday, July 02, 2009

Kuifje, kuikens en krielkip

moeder Annie, broertjes en zusjes zijn al allemaal buiten, als allerlaatste
komt dit kuif-kip-kuiken voorzichtig naar beneden...

groepsfoto, moeder Annie is de bruine kip in het midden....zoals je ziet zijn er al een paar van haar kroost groter maar nieuwsgierig zijn ze allemaal ...,helemaal rechts is een haanje de kam is al goed te zien

de kuikens doen het allemaal goed en de kuif is al goed gegroeid
al duidlijk te zien, dit zij twee kippen, een naamloze kuifkip en Annie 2
deze kuifkip noemen we Spikkel.
kijk voor oudere foto's even hier

3 comments:

Godelieve said...

Super foto's! Vooral de eerste vind ik schitterend!

koen said...

Wat een plezante bonte bende. :)

Anonymous said...

Wat voor ras is kipje spikkel?
Ik heb er ook zo twee rondlopen die ik als verloren kuikens bij mijn kloek met eigen kuiken heb gezet, ze worden wel samen netjes opgevoed.
Maar ik heb geen idee wat voor ras het is?