Tuesday, June 19, 2007

Olle

Toen ik bij Mary haar verhuis berichtje las,
moest ik aan mijn zoon denken.
Hij had een olifant Olle, ik heb er een slurfverwarmer voor moeten maken
want Olle zei dat zijn slurf het koud had...
...met een restje van een dekbedovertrek maakte ik deze broek,
het gele truitje is van een restje van een sweatshirt,
de gestreepte broek is van wolresten.
een fijne tijd als de kinderen klein zijn
en je ze blij kan maken met iets uit de restendoos.
nu de jeugd groter is en ik bijna de kleinste is het ook nog
steeds tof, maar van deze opdrachten krijg ik niet meer van ze ;)


2 comments:

Tania said...

Geweldig! Die slurfverwarmer! Mijn jongste is helemaal weg van alles wat met olifanten te maken heeft. Hij heeft dan ook een hele collectie. Ik zal hem maar niet op ideeën brengen....

Anonymous said...

oh wat goed zeg, een slurfwarmer ........ hoe kom je erop !!