Sunday, May 20, 2007

zwaluw

Dit boeketje kreeg mijn schoonmoeder voor haar verjaardag,
ik hing het later in de gang aan de trap om het te laten drogen,
dit ging goed, het boeketje is droog maar bij oma staat vaak de deur open,
dat heeft deze zwaluw gezien en komt nestmateriaal halen...
de foto heb ik deze morgen gemaakt (ik help Oma 's morgens bij het aankleden)
en ben nog eens naar huis gegaan om de digi te halen en ja ...de zwaluw kwam terug,
de foto is jammer genoeg een beetje donker .
ondertussen is het boeketje opgeruimd.

1 comment:

ROY said...

Een unieke foto,van een zeer nuttig diertje, jammer van de kwaliteit,ook de scherpte is niet echt je dat,waarschijnlijk was u te gespannen om de foto te maken:-)).Ik heb hem geleend, en een beetje verbeterd, en kijk of ik een e mail adres kan vinden,om hem naar u terug te zenden.Groetjes roy