Monday, May 14, 2007

Moerderdag

Moederdag,
heerlijk rommelmarkt weer,
niet te warm, droog en
dit mooi doosje (12x9cm.) heb ik er gevonden
omdat het zo'n mooi weer was ,
waren we in de late namiddag wandelen
ik heb een paar foto's gemaakt van bloemen en insecten
Margriet

papaver of klaproos
...we waren nog maar net terug thuis ,
toen begon het te regen en onweren.
aprilse grillen in mei denk ik...
maar wel net het weer om rummy te spelen met de jeugd
en (eindelijk) nog eens een avondje zonder TV.

2 comments:

roy said...

Mooi doosje van de rommelmarkt,dat zal wel een plaatsje vinden, ik heb ongeveer ook zoiets gehad, maar weet begot niet waar het naartoe is; ook die klaprozen zijn om te plukken, maar dat doen we zeker niet hé

lenie said...

héél mooi doosje , en een mooie wandeling erachteraan .....avondje géén tv ?????
doe ik dagelijks wat is er zo interessant op die tv ???
hahahahahahahahahahahahahahaha
makkie ...er zit een uit knoppie op ;))))